zondag 8 juni 2014

Feestje bij de DCL

De Dutch Card Lovers bestaat alweer 5 jaar. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat.
Toen we aan het brainstormen waren hoe we het deze keer zouden gaan vieren kwamen er een aantal leuke ideeen voorbij van Margot en Anja die we gecombineerd hebben.
Zo plaatsen wij deze keer op het Challenge Blog alleen een Sneak Peak van onze kaart en moet je alle blogs van de DT leden en de Gastdesigner langs om de kaarten te zien en alle opdrachten te verzamelen ( 5 stuks ) voor de Challenge.
Als je dan ook bij iedereen een reactie achter laat, ook bij Nelleke onze Gastdesigner , maak je nog eens kans op een extra prijsje. Iedereen verloot namelijk op zijn blog een klein prijsje onder de reacties.
De Top 3 en de winnaar dat blijft gewoon doorgaan. ;)

Dus nog even in het kort:

- Ga alle Blogs van de DT leden en onze Gastdesigner langs om de opdrachten te verzamelen voor de Challenge en maak er een kaart mee.
- Laat overal een reactie achter om kans te maken op een extra prijsje.


Dit is mijn Sneak Peak dat op het Challenge Blog staat.



En hier is de volledige kaart. Ik heb daarvoor de volgende opdrachten gebruikt:

Anja - Sketch 5
Rosalien - Kleurenpallet 2
Marjan - Embellishments: Sequins
Margot -  Techniek: Watercoloring
Nelleke -Thema:  Birthday




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Chocolate Chip, Pool Party - Water Color Paper.
Stempels: Off The Grid, Create a Cupcake.
Inkt: Chocolate Chip, Melon Mambo, Tangerine Tango, Pool Party, Smoky Slate.
Gereedschap: Label Card Thinlits.
Embellishments: Gold Sequin Trim, Essentials Wooden Elements.



En mijn opdracht is voor jullie is :

 Kies één van deze kleurenpallets 2 of meerdere kleuren uit voor je kaart.




Het prijsje dat ik verloot onder de reacties die jullie op mijn blog achter is een Embossingmal van Stampin Up de " Decorative Dot"s.



Ik wens jullie heel veel plezier met deze leuke Challenge, wij hebben er in ieder geval veel plezier aan beleefd. :)

En een fijn en zonnig Pinksterweekend.


Groetjes Rosalien

44 opmerkingen:

Margot zei

Gave kaart! En wat een leuke prijs! Die wil ik ook wel winnen ;)

Lia zei

Superleuke kaart, wat een gave opdracht, dat word moeilijk kiezen, de prijs is superleuk om te winnen,
groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi Rosalien,
van harte met het eerste lustrum van DCL. Ik denk dat het bijzonder is als ik zie hoeveel challengeblogs er na een paar jaar mee ophouden.
En wat leuk deze bloghop.
Je kaart vind ik heel bijzonder, prachtige kleuren!
Nu naar Nelleke!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Ontzettend leuke idee deze challenge met bloghop. Super.
En wat een mooie kaart heb je er weer mee gemaakt, Rosalien!

anja curvers zei

Gave kaart Rosalien mooie kleuren hoor. En een supergave prijs die je verloot.

Els zei

Een pracht kaart heb je gemaakt en een hele leuke uitdaging is dit.
Groetjes, Els

Marleen zei


Wat een ontzettend leuke opzet van deze jubileum challenge! Schitterende kaart heb je gemaakt Rosalien.
En wat een super leuke prijzen, bedankt voor deze kans!
Groetjes, Marleen

!neke zei

Ziet er veel belovend uit!
Leuke challenge!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een leuke uitdaging Jij maakte het jezelf niet makkelijk zeg. Je kaart is leuk met die pijlen. Inspiratie op kleurvlak vond ik al. Nu de rest nog.

Marjan zei

Gaaf is je kaart, erg mooi kleurverloop en heel erg leuk zijn de pijlen!

Irene zei

Allereerst proficiat met deze 5e verjaardag van jullie super leuke DCL-Blog en wat heb je een enige kaart in heerlijke kleuren gemaakt Rosalien! Leuke challenge en gave prijs dus ga weer mijn best doen!

xx Irene

Stella zei

Super sup[er leuk al die sneek peaks en jouw kaart is gaaf! Lekker hip en mooie kleuren. Ik vind die pijlen helemaal 'top!

Stella zei

Ik vond het lastig om kleuren te kiezen maar ik ga aan de slag met de kleuren uit nr. 3:)

Ingrid Reyners zei

Jeetje jij bent de laatste die ik bezoek Rosalien van de serie, maar het wordt er niet gemakkelijker op. Dat wordt toch nog nadenken over hoe mijn kaart in elkaar komt te zitten. In ieder geval is het een superleuke uitdaging de zowieso. Jouw bewerking van de opdracht is heel leuk, leuk die pijlen erop, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Vijf jaar wat een tijd, gefeliciteerd in ieder geval, en super dat jullie er een heel feest van hebben gemaakt. Groetjes, Ingrid.

corryskaart zei

hoi rosalien
wat een leuke kaart en probeer de uitdaging uit te voeren
groetjes corry

Nelleke zei

Oh wat kleuren kunnen doen zeg, heerlijke knallende kleuren. Ik zie nu wel dat ze bij jou op het blog iets feller zijn dan ik ze uitgeprint had. Gaaf. Groetjes, Nelleke

Colien zei

Proficiat met jullie jubileum, een lustrum vol leuke challenges! En wat een gave uitdaging hebben jullie deze keer bedacht, ik heb al een notitie gemaakt met alle keuzes ik (niet...) kan maken ;)
Mooie, kleurige kaart heb je gemaakt, heel inspirerend!
Ik hop nog even terug naar de andere dames om ook daar een reactie achter te laten.
grz.Colien

Cornelie zei

Heel gaaf gedaan je kaart! En een super leuke challenge!!

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum.
Wow wat heb je de sketch mooi verwerkt. Prachtig gebruik gemaakt van de stempels met een heel gaaf resultaat.
Groeten, Aartje

Anita van Merode zei

Prachtige kaart, hele mooie kleuren. Ik heb alles even op geschreven, waar en wat bij wie ik het kan vinden. Leuk!! Nog veel succes bij DCL! En gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan.
Groetjes Anita

Mary zei

Gefeliciteerd met jullie 5jarig jubileum! Een hele leuke uitdaging!
Mooi is je kaart met prachtig kleurverloop en de pijlen maken het helemaal top!
Groetjes Mary

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan! Mooie creatie heb je gemaakt!

Jacqueline DH zei

Gefeliciteerd met het lustrum! Mooie kaart ook weer! Ik vind het een leuke challenge en ik ga zeker proberen om mee te doen!

Gr. Jacqueline

Willy zei

Gefeliciteerd en wat een leuke uitdaging en kaart!

Marfien zei

mooie kleuren heb je hier gekozen, deze mag je mij wel sturen, dan lijst ik hem in :-)

kreamina zei

HA! Jullie zetten ons wel aan het werk! Leuke opdracht en die prijs ook natuurlijk ;-)

Ans Gilbert zei

gefeliciteerd met 5 jaar DCL,
je hebt een prachtige kaart gemaakt en de prijs, die is super..groetjes Ans

José zei

Mooie kaart Rosalien, mooie kleuren ook.
Gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum.
Leuke prijs stel je beschikbaar

Gerrina zei

Het Pinksterweekend was zo goed, dat ik bijna niet geblogt heb... Mooie kaart en eens kijken of ik er wat van kan samenstellen! Groetjes, Gerrina

karin zei

Proficiat met jullie 5-jarig bestaan ! Een leuke Challenge en mooie voorbeeldkaartjes.
Ik kan alleen niet op het blog van de Gastdesigner komen, die ligt er uit ??
groetjes,
Karin

Josje zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt super in die kleurstelling

Heidie zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum. Wat een leuke blog hop. Ik heb bij jou voor de kleurencombinatie 2 gekozen.

liefs Heidie

Brendaxx zei

Gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag:))) Superleuk ook deze bloghop, was net bij Nelleke jullie gastDT-er deze week. En nu hop ik verder naar de volgende blog;)
Groetjes,Brenda

Aletta zei

Gave kaart zeg !!!
En ik bloghop maar eens verder!
Groetjes Aletta

Елена zei

Ik van harte feliciteren met uw verjaardag en wensen succes. Ik heb al een kaartje gemaakt ter ere van uw 5e verjaardag en ik hoop dat mijn vertaling moeilijkheden dit niet kunnen voorkomen.
Met de hitte, Elena.

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van DCL! En om de challenge op deze manier te doen, vind ik erg leuk. En je kaart is een beauty!
Groetjes, Sandra

Marieke zei

wat een vrolijk kaartje! En wat een leuk idee de challenge op deze manier.
Liefs, Marieke

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldige kaart is dit geworden en ik heb hem afgelopen week live gezien en dan is hij nog mooier. kijken of ik nog aan deze uitdaging toe kom.
GEFELICITEERD met 5 jaar DCL

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldige kaart is dit geworden en ik heb hem afgelopen week live gezien en dan is hij nog mooier. kijken of ik nog aan deze uitdaging toe kom.
GEFELICITEERD met 5 jaar DCL

Rosina zei

Hoi Rosalien...
Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum....wat een geweldige challenge hebben jullie deze keer... ook ik ben er volop mee doende en hoop voor vrijdag iets kan laten zien....

groetjes Rosina

Lia zei

Zo'n challenge is echt uniek!Wat een gaaf idee voor het jubileum. Proficiat hoor.
Je kleurrijke kaart is echt uitnodigend dus ik ga het proberen!
Lia xx

Chantal zei

Een hele mooie kaart. en wat een leuke bloghop met alle opdrachten. Weet niet of ik het red om een kaart te maken, maar doe mijn best, eerst maar eens de opdrachten verzamelen.

Anoniem zei

Hoera! DCL 5 jaar! Gefeliciteerd!
Wat een leuke opdracht hebben jullie verzonnen. En wat een supervoorbeelden zijn er gemaakt! Meerdere keren langs alle blogs gegaan om de opdracht zo duidelijk mogelijk te krijgen.

Maaike Huisman zei

Hallo Rosalien,

Wat leuk, dat jullie een prijsje weggeven. Die embossing folder is super.
En wat een leuke challenge is dit. Het vraagt wat meer moeite, maar tegelijk is het een manier, om eens wat rond te kijken op je blog.
Gefeliciteerd met de verjaardaf van DCL, ik hoop, dat er nog veel jaren bij komen.

Groetjes, Maaike